ROMÂNIA: Agențiie de turism au dat lovitura în minivacanța de Sfânta Maria

FOTO: turism-millenium.ro

Vânzările pentru minivacanța de Sfânta Maria sunt mai mari cu până la 38% pe litoral și cu până la 25% pentru stațiunile balneo ori munte, față de anul 2017, când durata acesteia a fost de patru zile. Cele mai multe solicitări au venit în ultimele două săptămâni, după anunțul că zilele de 16 și 17 august sunt libere, potrivit ANAT.

Beneficiarii voucherelor de vacanță au căutat în special hoteluri de două și trei stele, pentru a se încadra în valoarea acestora/persoană, iar cei care au plătit vacanța în bani au preferat hoteluri de trei și patru stele.

Pe litoral, vânzările pentru minivacanță sunt în concordanță cu întreg sezonul 2018, pe care agențiile de turism membre ANAT îl anunță peste așteptări, datorită rezervărilor masive făcute în perioada de Early Booking și, mai ales, acordării voucherelor de vacanță angajaților din sistemul public. Față de sezonul trecut, vânzările prin agențiile de turism sunt mai mari cu 18%-20%.