Sfaturi SEO pentru blogurile din Moldova

Un aspect important al optimizării SEO este faptul că ajută la simplificarea site-ului dvs. pentru utilizatorii și roboții motoarelor de căutare. Deși motoarele de căutare devin din ce în ce mai sofisticate, ele (poate doar deocamdată) nu pot vedea și înțelege pagina web în același mod în care o poate face o persoană. SEO ajută dezvoltatorii să înțeleagă ce este fiecare pagină și cum poate fi

Bloggerii care își doresc ca SEO pentru site-ul lor să fie realizat ca la carte, pot să perceapă acest articol ca o lecție, provenită din practică, care conține pașii exacți care trebuie făcuți. Puteți face o listă de sarcini pe baza sfaturilor pe care le veți primi. Aceste sfaturi nu vă pot proteja de un eșec, dar vă vor ajuta să vă asigurați că ceea ce publicați și felul în care realizați conținut pentru site-ul dvs. vor duce spre poziții de top în motorul Google.

Deci, înainte de a vă publica următorul articol, treceți conținutul dvs. prin următoarea listă de cele mai bune sfaturi SEO:

  1. Scrieți pentru oameni, nu pentru roboți. Ați auzit de SEO și de cuvinte-cheie pentru primele dăți? Știm că veți fi tentați să folosiți la maximum de avantaje pe care acesta le oferă. Însă, haideți să facem din start lucrurile corectă. Așadar, nu încărcați contentul cu cuvinte cheie (este o tactică învechită, care astăzi nu mai aduce rezultate). Adăugați cuvinte cheie doar acolo, unde într-adevăr, este nevoie de ele. Scopul dvs. este de a crea un content util și original, dar nu doar o grămadă de cuvinte cheie. Dacă site-ul dvs. va părea utilizatorului util și interesant, ratingul Google a acestuia va crește.
  2. Căutați informație despre modul în care oamenii utilizează motoarele de cătare. Alegeți fraze concrete, care vor ajută utilizatorii să vă găsească. “Restaurant Grecesc”? , Prea abstract. “Restaurant Grecesc în Chișinău“ sau  “Restaurant Grecesc în centrul Chișinăului“ ? Deja e mai bine. Utilizați instrumentul gratuit Google AdWords pentru identificarea celor mai bune cuvinte cheie.
  3. Abordați cuvintele cheie în mod strategic. Plasați cuvintele cheie în titluri și descrierile de meta-taguri. Amplasați cuvintele cheie, chiar la începutul paginii. Anume ele sunt văzute în primul rând ce către utilizatori în motoarele de căutare. Aici trebuie să fiți maxim de convingător. Pe lingă asta, includeți în primul tag, sau în titlu, cuvintele cheie de pe fiecare pagină.
  4. Utilizați un text relevant pe care să plasați linkuri. Astfel veți beneficia de avantajele optimizării pentru motoarele de căutare și veți convinge utilizatorii că vor ajunge la locul potrivit accesând linkul. Acest lucru va ajuta să transformați vizitatorii site-ului în potențiali clienți.
  5. Revizuiți frecvent informațiile de pe site. Adesea site-urile actualizate se simt mai bine în motoarele de căutare. Și vă simțiți mai bine atunci când evaluarea paginii dvs. crește. În mod regulat postați conținut nou pe site – și toată lumea va fi fericită. Actualizați informația despre oferte speciale (recomandare pentru hoteluri). Actualizați meniul online (recomandare pentru restaurante). Utilizați fragmentele de recenzii ale TripAdvisor pentru a publica automat recenziile noi ca o sursă permanentă de actualizări de conținut (recomandare pentru toată lumea).
  6. Optimizați-vă munca în rețelele sociale. Prezența dvs. pe Internet nu se limitează doar  la site-ul dvs. Crearea paginilor și grupurilor în rețelele sociale precum Facebook, Google+ și Twitter nu necesită mult efort și resurse financiare, dar ar putea aduce rezultate tangibile, mai ales datorită faptului că rețelele sociale acoperă utilizatorii de toate vârstele.

DISTRIBUIȚI
stirilocale

Redacția stirilocale.md

Comentarii